Nettan

Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Utmaning...

Av Nettan - 31 mars 2009 19:18

Jag har blivit utmanad av Sussi

Svara på frågorna.

-Skriv till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

* Vilken mat äter du ofta? Köttbullar och makaroner, Köttfärssås och Spaghetti, Korv och makaroner.

* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?

Jag hjälper till.

* Var sitter du helst när du bloggar?

I vardagsrummet vid databordet.

* Köper du ofta Triss-lotter?

1 gång/mån

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Hm det får nog bli Kreta och Tandådalen/Sälen

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?

3:an och 5:an

See you...

 
 
Sussi

Sussi

31 mars 2009 19:44

Hihi..ja vilken resa Kretaresan var.. Men så kul vi hade!!
Kram på dig.

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Ovido - Quiz & Flashcards