Nettan

Alla inlägg under augusti 2009

Av Nettan - 16 augusti 2009 02:32

Vill tacka mina vänner för en trevlig kväll.  

See you . . .


Jag & Linnéa

Jag & Jessica

Maria, Camilla, Liselott & Sussi

Linnéa, Jag & Jessica

Jessica & Liselott

Liselott, jag & Sussi

Av Nettan - 12 augusti 2009 12:17

Lyxshake från Max. Gott!!                     Linn

Har blivit en del bilträffar under sommaren.

Jocke, Anders, Anneli, Tove & Linn

Sussi & Danne när vi var på Fjäderholmarna.

Jocke & Kalle dansar i Boden. Här firar vi min bror Jocke som fyller 40 år.

Jag & Anneli i en badbalja (14 grader varmt) i Boden.

Anneli & Jocke                                      Kia & Jocke

Jag & Linn i Umeå.

Linn badar i Umeå.

Linn & Jag på Parken Zoo.

Linn i Fantomens grotta på Parken Zoo.

Apa & Linn Parken Zoo.

Smirre & Linn                                        Jocke & Mackmyra Special

Liselott hos Sussi & Danne                    Tårta hos Sussi & Danne. GOTT!

Sussi, Jag & Jessica Midsommar hos Kirre & Camilla.

See you...


Ovido - Quiz & Flashcards