Nettan

Alla inlägg under juli 2009

Av Nettan - 31 juli 2009 01:35

Smirre har kommit hem. JIPPI jag har längtat väldigt mycket. Han är så söt. Jag knäppte några bilder på han (se nedan). Han har mest sovit och vilat sin första dag hemma. Han är så gosig och mysig.


See you. . .

Av Nettan - 18 juli 2009 00:44

Idag har jag varit i Stockholm med mina vänner på Fjäderholmsteatern och sett Bruden som visste för lite med Pernilla Wahlgren, Peter Magnusson, Martin Björk, Maria Kulle, Maria Alm Norell och Hans Wahlgren. Martin Björk spelade sååå bra.

Den var jättebra, jag skrattade hela tiden.

När vi skulle åka båten från Fjäderholmarna så tog jag denna bild. Nu är det dags för mig att gå och sova så God Natt.


See you . . .

Av Nettan - 13 juli 2009 21:16

Idag har jag hunnit med mycket. Jag har jobbat, dammsugit och tvättat bilen, handlat på Biltema, Handlat på IKEA, läst en bra bok, badat, sovit en stund och tittat på TV. Jag har säkert glömt något men här är en bild på bilen som är nytvättad.


See you . . .



Av Nettan - 8 juli 2009 21:16

Jag önskar mig många saker när jag fyller år. Men det finns speciellt en sak som jag önskar mest av allt och jag har därför lagt in denna önskestjärna som kanske kan hjälpa mig på vägen att få det jag vill ha. Vi får väl se om önskan faller in när jag fyller i mitten av augusti :-)



Av Nettan - 7 juli 2009 22:01

Ovido - Quiz & Flashcards