Nettan

Alla inlägg under maj 2009

Av Nettan - 31 maj 2009 22:35

Idag är det mors dag och min underbara dotter Linn firade mig med frukost, presenter och tårta. Kan det bli bättre. Nej det kan det inte. Tack Linn för en underbar dag. Här nedan kan ni se vad jag fick i present (fick en twix också men twixen är redan slut den ligger i magen)


See you...

MC

Av Nettan - 27 maj 2009 14:31

Linns pappa har skaffat en hoj och jag tror att Linn våran dotter är bra sugen på att få åka med. Jag tycker hon är för liten och sen är jag kanske en riktig "hönsmamma" men hon fick i alla fall sitta på den. Hon tyckte det var "bra häftigt".


See you...


Av Nettan - 13 maj 2009 20:52

Jag har varit i Polen sen i måndags. I morse när jag vaknade 05,20 på båten som skulle ta oss hem till Sverige igen såg jag denna fina soluppgång och var bara tvungen att springa ut på däck och ta en bild.


See you...

Av Nettan - 7 maj 2009 19:09

Idag var Linn och jag på Plantagen och köpte lite blommor till uteplatsen och här är resultatet hur det blev.


See you...

Av Nettan - 5 maj 2009 17:17

Igår var jag och hämtade min nya bil. Den går så bra och jag är jätte nöjd med den. Nu undrar jag bara vad jag ska kalla den för. Jag och Peter brukar alltid döpa våra bilar. Vi hade en blå Camaro och den hette Smurfen och den gröna Camaron heter Hulken och Gula Forden heter Smörblomman. Men vad döper man en silverfärgad bil till?

Jag får fundera på det.


See you...

Av Nettan - 1 maj 2009 20:53

Idag har jag och Peter varit och köpt en ny bil till mig :) På söndag ska jag få hem bilen. Nu slipper jag bli kallad för "gula faran" (jag kör just nu en gul Ford Mondeo) den bilen ska vi sälja. Ska försöka hinna med i morgon att tvätta och dammsuga ur den så att jag sen kan fotografera och lägga ut det på blocket. Jag är så glad för min nya bil. Vad tycker ni om den är den inte fin? (se bilden nedan)


See you...


Ovido - Quiz & Flashcards