Nettan

Alla inlägg under september 2009

Av Nettan - 30 september 2009 20:15

Igår när jag var ut till mina föräldrar som bor på landet så möttes jag av denna syn.

  

Jag vart lite ställd när jag såg signalljuset men stannade som man ska göra vid rött.

Minutrarna gick och gick och efter 7-10 min undrar man om man blir blåst eller nåt.

Jag började kolla mig omkring och leta efter en dold kamera men såg ingen.

Men strax efter jag tänkt tanken så vart det grönt och jag kunde lungt åka vidare.

Det jag undrar är och inte förstår är varför fick jag stå så länge och vänta för det fanns ingen annan bil på vägen?


See you . . .


Av Nettan - 26 september 2009 08:15

Vad är det som händer?


    


Shit jag känner mig svag, vill inte vara svag orkar inte vara svag. Jag vill vara stark måste vara stark.

Det händer väldigt mycket i mitt liv just nu som känns jobbigt och jag tror att det är det som gör att jag känner mig svag.


Det kommer att vända det vet jag men just nu känns det jättejobbigt.


  


Undrar om han känner sig stark? Om han gör det kan han dela med sig tycker jag.


See you . . .


Av Nettan - 22 september 2009 21:13

Idag när Smirre kom in luktade han så illa att Linn och jag var tvungna att duscha han.  Vi var beredda att han skulle smita, men till våran förvåning så satt han still och tyckte nog att det var skönt att bli duschad.

Det här är precis innan duschen. Sover sött.

  

Detta är precis efter duschen.

      


See You . . .

Av Nettan - 22 september 2009 19:45

Här kommer lite nya bilder på renoveringen. Nu har jag bara golvet och listerna kvar. När jag är klar med det ska jag även renovera Linns rum. Men jag tror jag väntar någon vecka så min kropp får vila den känns lite sliten.


See You . . .


          

Av Nettan - 20 september 2009 22:00

Just nu känner jag mig som våran katt Smirre. TRÖTT!!!!!

  

Jag ska strax gå och lägga mig och sova. Jag hoppas veckan som kommer blir bättre än den veckan som varit.


See You . . .

Av Nettan - 18 september 2009 08:31

    


See you ...

Av Nettan - 12 september 2009 20:59

Idag har jag spacklat, slipat och målat. Känner mig trött. På bilden här nedan kan ni se slipdammet som blev när jag slipade i hallen. I morgon går Linn och Smirre hem till Peter och ska vara där en vecka. Jag kommer då ängna all min fritid till att slipa, måla och tapetsera.

  

I morse när jag vaknade så var jag på strålande humör. Men just nu känner jag mig lite tom inombords men vet inte varför. Jag är nog bara trött tror jag.


See you . . .

Av Nettan - 9 september 2009 21:18

Jag ska renovera hemma lägga in nytt golv i hall och kök. Jag ska måla vitt överallt men ha en svart fondvägg. Jag kommer lägga in bilder under renoveringsprojektet. Jag tycker att det ska bli så kul att göra detta. Få sätta min prägel på lägenheten. JIPPI jag är sååååå GLAD.


See you . . .


 

          

Här är min nya tapet och nya golv i ek.

    

   

           

Ovido - Quiz & Flashcards