Nettan

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

It´s Complecated

Av Nettan - 2 februari 2010 21:08

2 timmar på bio och det blev mycket skratt & tårar. För er som gillar Meryl Streep gå och se denna film hon spelar så bra tycker jag och sen är filmen riktigt bra. Nu är det dags för duschen sen sova.


  

Handling:

Jane är mor till tre vuxna barn, äger en blomstrande restaurang i Santa Barbara och har, tio år efter skilsmässan, ett vänskapligt förhållande till sin exmake, advokaten Jake. Men när Jane och Jake reser bort tillsammans för deras sons collegeexamen börjar saker och ting bli komplicerade. En oskyldig måltid tillsammans leder till något ingen av dem hade kunnat förutse – en kärleksaffär. Då Jake är omgift med den mycket yngre Agness har Jane helt plötsligt blivit den andra kvinnan.

Fångad mitt i den pånyttfödda romansen är Adam, en arkitekt som anställts av Jane för att designa om hennes kök. Även Adam läker såren från en skilsmässa men faller snart för Jane. Han inser dock snart att han blivit en del av en inveckladkärlekstriangel.

Bör Jane och Jake försöka gå vidare med sina liv eller kan det vara så att kärleken är ljuvligare vid andra försöket? Det är.. komplicerat.

See you . . .

 
 
Sussi

Sussi

4 februari 2010 13:50

Ååå vad jag längtar att se den nu :-)

Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kjell

5 februari 2010 15:17

Låter trassligt, men sånt där händer bara på film som tur är.
Hade de goda popcorn även i Linköping?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Skapa flashcards