Nettan

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Gotti gott gott

Av Nettan - 18 oktober 2009 22:18

Idag har jag och Linn varit och firat Jessica 16 år (Linns kusin). Där bjöds det på massa GOTTI GOTT GOTT.

Smörgåstårta, ost & skinkpaj, hallon & blåbärspaj samt en massa goda kakor. Jessica har bakat allt själv och jag kan bara säga TACK för goda hemmagjorda kakor m.mSkrattande Jag tog en bild på det härliga kakbordet.

  

Efter denna helg med massa gott så känns det som att jag rullar fram.


See you . . .


 
 
Sussi

Sussi

19 oktober 2009 13:01

Oj så mycket gottit! Jag hoppas du åt lite för mig med :-)
Vad duktig hon var som hade gjort allt själv. Det tar ändå en hel del tid..

Ses i morgon
Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Ovido - Quiz & Flashcards