Nettan

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Nettan - 18 oktober 2009 22:18

Idag har jag och Linn varit och firat Jessica 16 år (Linns kusin). Där bjöds det på massa GOTTI GOTT GOTT.

Smörgåstårta, ost & skinkpaj, hallon & blåbärspaj samt en massa goda kakor. Jessica har bakat allt själv och jag kan bara säga TACK för goda hemmagjorda kakor m.mSkrattande Jag tog en bild på det härliga kakbordet.

  

Efter denna helg med massa gott så känns det som att jag rullar fram.


See you . . .


Av Nettan - 18 oktober 2009 10:53

I våras köpte jag en bil och vi brukar alltid döpa våra bilar. Jag har haft svårt att komma på ett namn men nu har jag gjort det. GRÅMUSEN.

Varför just då Gråmusen? Jo för ett antal år sen fick jag en mus i rosa hängselbyxor som man kan hänga i backspegeln. Jag har alltid haft denna mus hängandes i backspegeln i alla bilar jag ägt. Den är så söt.

Jag ska ta en bild på den vid ett senare tillfälle så att ni får se den.

Sen är det ju min nya bil den är liten som ni kan se. Så grå, liten & mus fick bli Gråmusen.

  


See you . . .

Skapa flashcards