Nettan

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Renovering

Av Nettan - 9 september 2009 21:18

Jag ska renovera hemma lägga in nytt golv i hall och kök. Jag ska måla vitt överallt men ha en svart fondvägg. Jag kommer lägga in bilder under renoveringsprojektet. Jag tycker att det ska bli så kul att göra detta. Få sätta min prägel på lägenheten. JIPPI jag är sååååå GLAD.


See you . . .


 

          

Här är min nya tapet och nya golv i ek.

    

   

           

 
 
Sussi

Sussi

9 september 2009 22:06

Vad kul det ska bli att följa renoveringen! Bra idé att lägga ut det i bloggen. Då stillar du min nyfikenhet :-)

Det är inte så stor skillnad från förrut egentligen med håret. Jag har lugg nu och det är lite mer uppklippt bara..

Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

12 september 2009 12:56

Renoveringen går framåt hör jag :-)

Vad gott med kinamat och att titta på film och mysa är inte fy skam det heller!

Vad kul det ska bli att se slutresultatet sen

Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Ovido - Quiz & Flashcards