Nettan

Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Önskestjärna

Av Nettan - 8 juli 2009 21:16

Jag önskar mig många saker när jag fyller år. Men det finns speciellt en sak som jag önskar mest av allt och jag har därför lagt in denna önskestjärna som kanske kan hjälpa mig på vägen att få det jag vill ha. Vi får väl se om önskan faller in när jag fyller i mitten av augusti :-)



 
 
Ingen bild

Kjell

8 juli 2009 22:22

Det bästa sättet att inte bli besviken är att sikta lågt, allt över blir man så mycket gladere över/för.

 
Sussi

Sussi

9 juli 2009 07:56

Är det att bli rik? Makt över alla män, kanske? Att kunna styra över alla väder??
Det finns mycket man skulle vilja ha/kunna göra men det jag vill ge dig är lyckan!! Hellst skulle jag vilja ge dig den i förskott redan nu :-)

Puss och kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nettan

9 juli 2009 08:20

Du har rätt Kjell man ska inte sikta för högt.

Sussi jag önskar mig inte att bli rik, eller makt över alla män, eller vädret. Tack för att du vill ge mig lyckan det värmer.

Vi får se vad som händer. Håll tummarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Ovido - Quiz & Flashcards