Nettan

Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

DÅLIG MAMMA

Av Nettan - 5 juni 2009 18:53

Idag har det varit en riktig skitdag. Jag har gråtit hela dagen och undrar vart min självkänsla och mitt självförtroende har tagit vägen. Just nu känner jag mig så jävla svag och jag orkar ingenting.

För en stund sen så ringde Peters son och sa att Linn saknades på ett kalas. JAG GLÖMDE BORT ATT MIN DOTTER SKULLE PÅ KALAS. Vad är jag för en DÅLIG mamma. Hur hunde jag glömma, jag har inte ens köpt någon present för jag GLÖMDE. Detta får inte hända men det hände.

Önskar att denna dag inte fanns.




 
 
Ingen bild

Helena

5 juni 2009 20:24

Tro aldig att du är en dålig mamma för jag vet att du inte är det. Det är lätt att glömma när man har annat i tankarna. Det finns väl en till som kan ha lite koll??
Du är en mycket underbar och unik person som har det tungt nu men det blir bättre. Ska inte säga "tänk positivt" utan "slå någon på käften" så att du får ur dig allt skit. Jag tror på dig Nettan och du kommer komma igen mycket starkare och erfarnare. många kramar

 
Ingen bild

Peter

6 juni 2009 21:06

>>Helena
Det finns en till som har lite koll, jag lovar.

 
Sussi

Sussi

7 juni 2009 08:58

Man kan inte ha allt i huvudet på en gång. Ett misstag var det bara och alla människor gör misstag. Vi är inga jäkla maskiner.. Men säg för all del aldrig att du är en dålig mamma för det är du verkligen inte. Det finns ingen som tänker mer på sin dotter än vad du gör..

Kram på dig

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
margit

margit

11 juni 2009 14:54

alla kan glömma nån gång...vi är bara människor.. ofta med fulltecknad almanacka..

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Skapa flashcards