Nettan

Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Ont i magen...

Av Nettan - 2 april 2009 02:14

Först har man svårt att somna och när man väl gjort det så vaknar man 2 timmar senare av att man gråter hejdlöst.

Varför?  Jag vet faktiskt inte ens själv varför. Jag har i och för sig väldigt ont i magen och mår allmänt dåligt.

Jag har mycket på jobbet just nu och jag har svårt att koncentrera mig har jag märkt. Jag är nog stressad. Bara jag hinner i kapp på jobbet kommer det nog att ge sig. 

Önskar att det var fredag, Linn kommer hem då och jag SAKNAR henne min lilla ängel. När hon kommer hem på fredag ska vi åka till en kompis och spela spel och umgås. Ser verkligen fram emot det. 

Nu ska jag försöka sova igen.


See you... 


 
 
Kjell

Kjell

2 april 2009 09:01

Du får inte stressa, det är inte bra för dig.
Kan du inte lämpa över lite arbetsuppgifter på någon annan, delegera?

http://my2cent.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

2 april 2009 21:04

Hoppas du får sova bättre i natt så du är utvilad när du ska iväg och spela spel..
Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Liselott

8 april 2009 18:56

Känner igen det där har också svårt att koncentrera mig och det är stressmage på gång hoppas man inte får magsår bara. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Skapa flashcards