Nettan

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Sladdar

Av Nettan - 12 mars 2009 17:55

Idag när jag kom hem från jobbet var min tanke att jag skulle slappna av framför tv:n. När jag väl satt där kom jag att tänka på alla sladdar som ligger på golvet längst väggen. Och för de som vet hur jag är så kan jag inte låta dessa sladdar vara längre så nu har jag börjat mitt arbete att sätta fast alla sladdar. Hoppas att det inte tar hela kvällen. När allt är klart då kommer jag bara tycka det är skönt att det är gjort.


See you...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 17 december 2010 22:00

                    

Av Nettan - 8 december 2010 22:03

Jag saknar dessa ord när jag kommer hem till ett tomt hem: Hej! Hur mår du? Hur har din dag varit? Vad ska vi äta? Vad ska vi hitta på att göra i helgen? osv... See you... ...

Av Nettan - 8 december 2010 21:49


    

Av Nettan - 26 november 2010 23:10

        

Skapa flashcards